December 25, 2012

aku ingin jadi halal buatnya

assalamualaikum semua...apa khabar kamu semua? moga2 berada didlm lindungan Allah :)
apa story ari nie ye? AKU INGIN JADI HALAL BUATNYA??? wah2,,entry meletup engkau..
FYI, skg nie adalah stdy week for degree student...after this..kami akn menduduki peperiksaan akhir..ya Allah, xsangka masa berlalu dgn pantas...in shaa Allah, abeh aja exam, ak akn ada praktikal training
lepas 2? kalau ada rezeki, blh kerja terus...:)
rasanya dah melalut cita pasai lain nie..hahaha..ok2..back to the point.
kalau dipanjangkan umor, 13 january 2013, maka umur ku akn bertukar..menjadi?? 23 tahun..waaaaa
eerrr tua ek? hahahah..agak la kan...ramai dah kwn2 seperjuangan yg dah menamatkan zaman bujang mereka,
ada yg dah beranak pn ada... aku??? ermmm..still mcm nie lah..xbertukar status pn...teringin nya nk jadi tunangan org kan? :)
buat masa sekarang nie , ak da seseorg yg dianggap istimewa dlm hidup nie...nama  dia?
MOHAMAD RIDZUAN B. OMAR..
walalala..first time nie publish nama ehem2...hihih..aku nk menjadi halal dekat beliau la...
Allah Hu Akbar...doa tue moga jodoh smpai ke akhir hayat...cuma sekarang nie, ada masalah duit la..xbapa nk cukup kan...
bukan senang nk kawen nie..byk budget oii..hahahah..ok2..fullstop..
betul x, org ckp, kita nie bkn kawen ngn pasangan kita aja kan? mkna nya? kita sebenarnya kawen ngn ahli sekeluarga dia jugak..means?? xclear lgi ka?? hahahha..maksud nya..family dia merestuilah...ALHAMDULILLAH....antara family kami, semua dah tau..cuma diam2 dulu lah utk pengetahuan keluarga lain..ye lah,, jodoh nie kita xtau kan..mana la nk tau, Allah nk uji kan...sabar aja lah kan...tapi, disetiap doa ku, ada tercalit nma si dia. :)
nk story sikit pasai famly dia..aku sngt2 selesa tatkala bersama family beliau..layanan yg ak dpt, amat memuaskan hati... :) im sooooo happppyyyyy....
aku rasa, couple kali nie yg ak rasa ak diterima oleh keluarga pasangan..sebelum2 nie??? hampeh...xpenah nk kenal kan aku ngn family diorang.. alasan??? TAK BERSEDIA lgi..hek..yelah sangat tue kan..xbersedia ka, xnk kat aku kan??? its ok..time kasih tinggalkan aku utk org lain.. :) hahahaha (gelak jahat sikit)...
 


Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1Caquj7DO

2 comments:

Dayana AZ said...

Alhamdulillah :) semoga semua dipermudahkan Allah. He knows best! Teehee.

kelip_kelip said...

:-) in shaa Allah..time ksh DAYANA AZ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...